Teraz jest 3 maja 2024, o 11:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Następna strona
 Budowa repliki masztu w technice 3D 
Autor Wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 8 sie 2011, o 10:17
Posty: 302
Lokalizacja: Łódź
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
U mnie też nie rusza.
Mam dokładnie tak jak Robert, wyskakuje coś co dotyczy karty graf., klikam OK i program rusza.
Zrobiłem wszystko tak jak należy, wgrałem te biblioteki DLL, i program "Maszyna" rusza, włącza się wczytywanie (przelatują zielone napisy) po czym jak już wszystko ma się pokazać to komputer zawiesza się i trzeba go resetować.
Mój komputer:
ATI Radeon 9200
Celeron D 3,1GHz
750Mb RAM
320GB Dysk
Windows XP SP3


18 sty 2013, o 17:37
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 8 kwi 2011, o 13:10
Posty: 490
Lokalizacja: Gąbin
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Ja trochę pokombinowałem i mam już niebieskie tło , nie trzeba resetować kompa ani nie wywala tylko nie mogę znaleźć masztu ani nic samo niebieskie tło :(


18 sty 2013, o 17:58
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2010, o 11:51
Posty: 713
Lokalizacja: Białystok
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Wyczytałem na forum Ma Szyna że z tymi wymaganiami sprzętowymi to tak różnie bywa , generalnie to najwięcej problemów zgłaszają osoby z kiepską kartą graficzną , ale są ponoć przypadki gdzie trudno znaleźć wytłumaczenie .

U mnie jest :
Procesor AMD 2x 1,6Ghz
RAM 4GB
Karta graficzna nvidia GeForce 7000
Windows 7 Ultimate 64 bit

Tak jak napisałem , program się uruchamia , widać super maszt , i generalnie widok na maszt to 17-19 FPS , wystarczy że skieruję widok w stronę budynków i mam 1,5 - 2 FPS


18 sty 2013, o 18:27
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2485
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Normalna MaSzyna u mnie działa. Jechałem nawet ostatnio kiblem.
MaSzyna RCN-owa niestety ciągle tylko niebo :( Widać jeszcze taka kreskę ale to na pewno nie maszt.

Procesor: Intel(R) Core(TM)2Duo CPU 3.00 GHz
RAM: 4.00 GB
System: Windows 7
Karta graficzna: Nvidia GeForce 8600GT


18 sty 2013, o 19:19
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2485
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Kiedyś w to grałem, wtedy była jedna bardzo krótka trasa. Są jakieś nowe trasy?


18 sty 2013, o 19:55
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 18:06
Posty: 133
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Elo. Wrzucilem paczke zip troche wieksza bo az 360mb. Dorzucilem wlasciwie tylko inna wersje exe. W tym z moimi modyfikacjami cos jest spsute co faktycznie w przypadku niektorych konfiguracji sprzetowych powoduje dluzsze wczytywanie. Robilem test na 1.8Ghz z 768Mb ram i jakas staqrsza nvidia - zawieszalo sie po odpaleniu. Dopiero instalacja nowszych sterownikow pomogla. Teraz postaram sie odpowiadac na pytania :).
http://q.matinf.pl/RCN-K/
To moze zaczne od konca... Trasy. Dla mnie najlepsza jest Baltyk, stara trasa okolo 15km ale mam w nia wkreta do tej pory mimo ze ma z 7 latek.
Jezleli mialbym polecac inne stare trasy po rewitalizacji to L053 czy L61+L144 ktore sa po czesci replikami istniejacych linii kolejowych.
Teraz glownie kladzie sie nacisk na tworzenie tras istniejacych korzystajac ze zdjec sat. Sluzy do tego narzedzie Rainsted (Ra instalator-edytor)
ktorego niestety chyba nie nayucze sie obslugiwac pozostajac przy maxie (sa lepsi w tworzeniu tras ode mnie). Obecnie pomagam w tworzeniu lini 18
kutno-pila a wlasciwie Lodz->kutno->pila. Moja pomoc polega na modelowaniu obiektow statycznych.
ps. o widze ze lukasz ma GF8600, witam w klubie :D


18 sty 2013, o 22:57
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 18:06
Posty: 133
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Roberto. Gdy patrzysz w strone budynkow to tam o ile nie dolaczyles samochodow, to najwiecej fps zzera choinka bo ma az 300ktri, a pozniej te inne chaszcze.
Sumarycznie tam bedzie troche tych trojkatow. Maszt ma chyba 700ktri.


18 sty 2013, o 23:25
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2485
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Budowa repliki masztu w technice 3D
Q424 napisał(a):
Elo. Wrzucilem paczke zip troche wieksza bo az 360mb. Dorzucilem wlasciwie tylko inna wersje exe. W tym z moimi modyfikacjami cos jest spsute co faktycznie w przypadku niektorych konfiguracji sprzetowych powoduje dluzsze wczytywanie. Robilem test na 1.8Ghz z 768Mb ram i jakas staqrsza nvidia - zawieszalo sie po odpaleniu. Dopiero instalacja nowszych sterownikow pomogla. Teraz postaram sie odpowiadac na pytania :).
http://q.matinf.pl/RCN-K/


System Windows nie może otworzyć tego pliku


19 sty 2013, o 00:23
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL