Teraz jest 30 kwi 2024, o 09:16

Regulamin działu


ZANIM URUCHOMISZ NOWY TEMAT, POPATRZ CZY PODOBNY JUŻ ISTNIEJE - unikasz długiego tasiemca którego nikt nie będzie czytał



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
 Moje drugie zainteresowanie - kolej 
Autor Wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Dziś złożyłem i połączyłem odrestaurowany panel świetlny CA/SHP.
Załącznik:
SHP 1.jpg
SHP 1.jpg [ 564.98 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 2.jpg
SHP 2.jpg [ 556.35 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 3.jpg
SHP 3.jpg [ 593.5 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 4.jpg
SHP 4.jpg [ 647.83 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 7.jpg
SHP 7.jpg [ 631.45 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 5.jpg
SHP 5.jpg [ 508.09 KiB | Przeglądane 154 razy ]

Załącznik:
SHP 8.jpg
SHP 8.jpg [ 483.53 KiB | Przeglądane 154 razy ]


Widać niedoskonałości moje, jak i magików z warsztatów. Tabliczkę opisową udało się odnowić za pomocą markera olejowego 0,8 i polerki. Nity robią za dekorację - trzyma klej typu Cyjanopan.
Podjąłem decyzję, że cała sygnalizacja pulpitu będzie na 24V - tudzież 12V po przyciemnieniu lampek (z odczepu trafa). Zastosowałem poczciwe żarówki, w tym przypadku z trzonkiem BA15d (kolejowe) - tylko napięcie inne. Nie chcę LED. Żarówka ma jednak inną, znaczy się naturalną charakterystykę rozbłysku.
Trafo zasilające sygnalizację mam dużej mocy, zdemontowane kiedyś z jakiejś kamienicy, gdzie służyło do oświetlenia piwnic. W sumie mam dwa takie trafa. Gdybyś Bogdan chciał i zdecydował się na 24/12V, mogę jeden odstąpić. Wadą jest waga - ok 6kg ale za to mega moc ;)


30 mar 2024, o 03:16
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:22
Posty: 290
Lokalizacja: Łódź
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Świetna robota. Wygląda to wszystko jak nówka z fabryki,nasze będzie styrane życiem ;) . Co do napięć do wykorzystania to zaczynam sobie uświadamiać że będą do wykorzystania 5V - zasilanie do Arduino czyli serca całego układu i ETH-RS485 - moduł komunikacji między programatorem SRG 5000 a tablicami świetlnymi led wyświetlające komunikaty odnośnie trasy. Silnik napędzający prędkościomierz Haslera 12V. Programator SRG 5000 + tablice led zasilane są na 24V. Buczek KBB (ten od sygnału zamykania drzwi i odjazdu + oświetlenie SHP i pulpitu było na 110V . Tu chcę zredukować albo do 12V albo może tak jak u Ciebie do 24V. Reasumując będzie potrzebne zasilanie 5V, 12V,24V,110V. dodatkowo kompresor do syren tu chyba 220V (mały samochodowy). Dzięki za propozycję ale 6-cio kilowe trafo raczej odpada. Idę w kierunku zasilaczy montażowych małych gabarytów żeby nie nabierać wagi ;). Sam hamulec i nastawnik już sporo waży, pulpit mniej. Ma być to mobilne i przenośne więc musimy pilnowacię z wagą. Najlepszym rozwiązaniem byłby zasilacz czy lekkie trafo z odczepami na takie zasilania w jednym. Ala jest to nietypowe i narazue nie mogę znależć. Fajnie rozwiązałeś opisówki wyjścia przewodów. Gdzie takie opisówki można zdobyć, szczególnie te na przewody? Drukowane jest to na koszulkach? Co do polerki przypomniało mi się że jes tzw. wata stalowa 0. Używałem ją do polerowania progów w gitarze. Właściwie ma z zadanie czyszczenia metalu. Prawie nic nie zbiera z powirzchni.


31 mar 2024, o 21:56
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
To jest specjalna taśma do drukarki w postaci rurki termokurczliwej. Kupiłem kilka sztuk takich taśm o różnych średnicach na próbę.
Fajna sprawa, bo nie trzeba bawić się z oznacznikami, które nie są zbyt wygodne gdy korzystasz z nich na typowej budowie. Już nie raz zbierałem i segregowałem rozsypane literki lub cyferki ;)
W dodatku kupić kompletny alfabet z cyframi i znakami na różne przekroje żył to jest fortuna. Taśma termokurczliwa do drukarki też jest droga ale i tak wychodzi dużo taniej. Zaletą jest drukowanie dowolnych znaków, cyfr i liter. Nie traci się czasu na szukanie liter, nic się nie rozsypuje i nie trzeba dźwigać organizerów z oznacznikami. Przy dłuższych i skomplikowanych oznaczeniach super sprawa.
Wadą taśmy termokurczliwej jest jej długość. Standardowe taśmy mają 8m, a te termokurczliwe tylko 1,5m. Jeśli robimy opisy hurtowo to ok, ale gdy drukujemy pojedyncze oznaczenia, połowa taśmy się marnuje jako odpad. Niestety tak są konstruowane takie drukarki.

Korzystam z past polerskich i nakładki filcowej do wkrętarki. Jednak powoli dochodzi do mnie, że przesadzam. Skupiam się na mało znaczących szczegółach, a pulpit jak niezrobiony, tak niezrobiony.


PS.
Zrobiłem błąd rozbierając sygnalizator nie sprawdzając wcześniej połączeń. Nie wiem teraz, czy w oryginale przyciemnienie jest do góry, czy do dołu :(


1 kwi 2024, o 00:43
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Pytanie do Bogdana - manipulator otwierania drzwi robisz na wtyczkę?


5 kwi 2024, o 23:23
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:22
Posty: 290
Lokalizacja: Łódź
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Łukasz-O napisał(a):
Pytanie do Bogdana - manipulator otwierania drzwi robisz na wtyczkę?

W sumie dobre pytanie. Nastawnik i hamulec z góry wiadomo że są ciężkie i jeżeli chcielibyśmy z tym jechać to muszą być demontowane szybko i składane.
Po dyskusji z synem robimy też na wtyczkę. Mała rzecz która będzie wystawać i boję się że podczas transportu można ją utrącić. Nie będzie to jakaś dodatkowa pracochłonna robota a przyda się.
Dzisiaj ruszyłem temat hamulca Oerlikon. Ogólnie kod do Arduino uzyskaliśmy od chłopaków z Gliwic gdzie hamulec ma zamontowany potencjometr obrotowy którego parametry są zczytywane przez Artuino. Potencjometr będzie zamontowany na głównym trzpieniu hamulca wykorzystują śruby mocujące mikrowyłączniki.Na samym końcu będziemy musieli potencjometr skalibrować i zablokować jego położenie. Na razie dostałem się do środka.
Podpytywałem syna o zasadę działania hamulca. Oprócz rozdzielacza pneumatycznego te 3 mikrowyłączniki załączały przekażniki układu elektryczno pneumatyczny hamulców który był po pociągiem z uwagi że cały układ nie zmieścił by się w hamulcu. Prosiłbym ciebie Łukasz może o potwierdzenie działania hamulca, bardziej siedzisz w temacie;)


Załączniki:
804 Ra.jpg
804 Ra.jpg [ 304.46 KiB | Przeglądane 108 razy ]
07G7rw6i.jpg
07G7rw6i.jpg [ 274.88 KiB | Przeglądane 108 razy ]
x32e58sC.jpg
x32e58sC.jpg [ 363.42 KiB | Przeglądane 108 razy ]
EbsFau4-.jpg
EbsFau4-.jpg [ 266.11 KiB | Przeglądane 108 razy ]
Y3rOjcZv.jpg
Y3rOjcZv.jpg [ 278.06 KiB | Przeglądane 108 razy ]
LKiNipjB.jpg
LKiNipjB.jpg [ 227.03 KiB | Przeglądane 108 razy ]
ZvtE4tiB.jpg
ZvtE4tiB.jpg [ 264.76 KiB | Przeglądane 108 razy ]
14XQSbdI.jpg
14XQSbdI.jpg [ 253.06 KiB | Przeglądane 108 razy ]
6 kwi 2024, o 21:43
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Liczyłem właśnie, że nie dacie wtyczki do manipulatora :)
Dzisiaj myślałem nad tym cały dzień i chyba sobie odpuszczę, chociaż zakupiłem już kilka wtyczek i gniazd 13-sto pinowych (od przyczep ciężarowych).

Mikro wyłączniki są od stycznika hamulca elektropneumatycznego. Ten stycznik znajduje się w kabinie za fotelem maszynisty w takiej blaszanej skrzyni. Podczas luzowania i hamowania słychać takie charakterystyczne łupnięcia - to właśnie ten stycznik tak hałasuje.
Warto przy budowie pulpitu pod te styki podłączyć jakiś inny stycznik sieciowy aby zachować ten dźwięk.


6 kwi 2024, o 23:39
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Korzystając z ładnej pogody postanowiłem zacząć budować skrzynie pulpitu. Niestety zaczynam mieć za dużo części, które wszędzie leżą z powodu braku możliwości zamontowania, spasowania i rozpoczęcia jako takiego podłączania.

Konstrukcja główna z profili zamkniętych 25x25x2 oraz kątowników 25x25x2 pod zamocowanie zawiasu pulpitu i podpór półki zapulpitowej.
Rama pozioma:
Załącznik:
A1.jpg
A1.jpg [ 546.37 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A2.jpg
A2.jpg [ 580.85 KiB | Przeglądane 81 razy ]

Podpora pod półkę zapulpitową i miejsce zamocowania zawiasu:
Załącznik:
A3.jpg
A3.jpg [ 616.91 KiB | Przeglądane 81 razy ]

Załącznik:
A4.jpg
A4.jpg [ 665.79 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A5.jpg
A5.jpg [ 639.41 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A6.jpg
A6.jpg [ 698.29 KiB | Przeglądane 81 razy ]

Wstępna całość, jeszcze bez dodatkowych wspawanych szczegółów i z nieoszlifowanymi do końca spawami:
Załącznik:
A7.jpg
A7.jpg [ 685.75 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A8.jpg
A8.jpg [ 629.27 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A9.jpg
A9.jpg [ 670.78 KiB | Przeglądane 81 razy ]

Załącznik:
A10.jpg
A10.jpg [ 564.23 KiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A11.jpg
A11.jpg [ 1.11 MiB | Przeglądane 81 razy ]
Załącznik:
A11a.jpg
A11a.jpg [ 679.11 KiB | Przeglądane 81 razy ]

Załącznik:
A12.jpg
A12.jpg [ 739.26 KiB | Przeglądane 81 razy ]


Półka zapulpitowa powinna być skośna - wiem, ale z uwagi na warunki domowe i dosuwanie pulpitu do ściany nie miałaby sensu. Planuję zastosować jakąś płytę meblową w zbliżonym kolorze do kiblowego forniru.
Natomiast zdecydowałem się zrobić skośny dół skrzyni aby zamontowany nastawnik był pod takim samym kątem co blat pulpitu - tak jak w oryginale. Ten pomysł przysporzył mi strasznie dużo problemów z dobraniem identycznych kątów. Nie sadziłem, że będzie to takie trudne. Efekt nie jest idealny ale niestety nie jestem ślusarzem.
Na ukośnym przodzie będzie wspawana blacha z dodatkowymi wewnętrznymi wzmocnieniami do montażu nastawnika oraz kranu hamulcowego. Na bokach i tyle skrzyni i "podłodze" planuje przykręcić malowaną na czarno sklejkę.
Jak to wyjdzie? Nie wiem.

Kolejnym etapem będzie wymyślenie odejmowalnego zespołu jezdnego do tej skrzyni, tak aby pulpit mógł się przemieszczać lub być demontowany i chowany. Moje warunki mieszkaniowe niestety nie pozwalają aby taki "mebel" był na stałe zainstalowany w konkretnym miejscu. W zasadzie nie tyle warunki, co małżonka, która zaczyna mieć dość moich fanaberii ;)


13 kwi 2024, o 00:49
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:22
Posty: 290
Lokalizacja: Łódź
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Super robota. To jest ten concept o którym Łukasz rozmawialiśmy. Pulpit podnoszony na zawiasach do góry, wewnątrz tworzy się skrzynia na serce systemu. Płytka Arduino, zasilacze, podłączenia. Mieliśmy zamiar robić taki stelaż wczaeśniej z moim ojcem i synem. Na razie wstrzymaliśmy projekt ramy. Mamy nadzieję że uzyskamy oryginalną ramę. Jeźeli nam się nie uda bądź pewny Łukasz że zgłosimy się do Ciebie po drugi egzemplarz ;) Ogarnąłeś to w idealny sposób. Trzeba zwrócić jeszcze uwagę na nastawnik i hamulec.Nastawnik będzie umieszczony po lewej stronie (20kg wagi), hamulec około 15 kg po prawej. Całość będzie ciągnęła wszystko do przodu niemiłosiernie. Na pewno pod nastawnik trzeba dostawić stopę. Nie wiem jak z hamulcem czy nie będzie ciągnęłą na prawy róg po skosie.....


14 kwi 2024, o 22:16
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Też gdy jadę na działkę walczyć z pulpitem zabieram ojca. Siedzi na emeryturze w domu i się nudzi. Ojciec jak czegoś nie robi to jest wściekły - nienawidzi siedzieć bezczynnie.
Ponadto we dwóch to zawsze sprawniej idzie - jeden spawa, drugi docina albo przytrzymuje lub szlifuje. No i co dwie głowy to nie jedna. Niejednokrotnie wykorzystałem ojca pomysły, w sytuacjach które były dla mnie nie do przejścia lub spowodowałyby niepotrzebną stratę czasu i środków. Już o zrobieniu prowizorycznego warsztatu z niczego i baldachimem przeciwdeszczowym nie wspomnę ;)
Załącznik:
A12a.jpg
A12a.jpg [ 748.42 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Taka pierdoła, a jednak ułatwiła pracę w deszczu.


Wspawana blacha przednia:
Załącznik:
A13.jpg
A13.jpg [ 745.8 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Próbny montaż zawiasu taśmowego:
Załącznik:
A14.jpg
A14.jpg [ 717.43 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Przyznam się, że nie miałem pomysłu jak równo namierzyć i wytrasować otwory w kątowniku - zawias był strasznie pogięty, a do tego z kwasówy. Trochę go wyklepałem ale nie miałem pewności, czy będzie odpowiednio pracować.
Wprawdzie Kupiłem nowy zawias taśmowy w markecie budowlanym ale z przemysłowym zawiasem od EN57 nie miał nic wspólnego. Był wiotki jak nie powiem co.

Sposób tymczasowego montażu oryginału był pomysłem ojca. Dzięki temu udało się nawiercić i za gwintować otwory pod przyszłe docelowe śruby oraz wykorzystać fabryczny zawias.

Po prowizorycznym przykręceniu nawet działa:
Załącznik:
A15.jpg
A15.jpg [ 729.2 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A16.jpg
A16.jpg [ 727.41 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Kolejne prace to otwory pod dodatkowe poziome "zetki" i lampki kontrolne.
Znowu pomysłem ojca było wspawanie nakrętki w otwór po lampce kontrolnej, w której docelowo ma być zamontowana "zetka". Ja chciałem wycinać całą blachę i wspawać pełną, a następnie wycinać nowe otwory, spawać szlifować, szpachlować itd. Trzy dni do tyłu...
Tak to wstępnie wygląda:
Załącznik:
A17.jpg
A17.jpg [ 689.92 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Podobnym sposobem zaspawaliśmy otwór po skrajnie prawej kontrolce aby dać dwie:
Załącznik:
A19.jpg
A19.jpg [ 739.25 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Z lewej strony widać również nowy otwór pod LS48 od dawnej sygnalizacji SBL.
Zdaję sobie sprawę, że w pewnych miejscach trzeba będzie napawać i szlifować ale to wciąż jeszcze nieskończona konstrukcja.

Pojawił się również otwór pod dodatkową lampkę w części sygnalizacyjnej - tak jak było w pierwszych modelach EN57. Kiedyś służyła do sygnalizacji poślizgu, potem niewykorzystywana rezerwa. Tą lampkę wykorzystam do sygnalizacji załączenia przetwornicy oświetleniowej:
Wiem, że takowej sygnalizacji w realu nie było. W realu maszynista odwrócił głowę i widział, czy na jednostce zapaliło się światło. W symulatorach tego niestety nie widać bez klikana i zmieniania kamer.
Załącznik:
A18.jpg
A18.jpg [ 748.7 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Od wewnątrz dospawaliśmy śruby montażowe. Te długie będą mocować manometry na płaskowniku, śruby krótkie wspawałem na zaś do montażu podświetlenia. Jeszcze nie wiem jak rozwiążę problem podświetlenia wskaźników. Najwyżej ich nie wykorzystam:
Załącznik:
A20.jpg
A20.jpg [ 676.06 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Następnie doposażyłem konstrukcję w blachy pod przyszły montaż odejmowanych "nóg":
Załącznik:
A21.jpg
A21.jpg [ 801.44 KiB | Przeglądane 48 razy ]


W między czasie zająłem się nastawnikiem:
Załącznik:
A23.jpg
A23.jpg [ 639.02 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A24.jpg
A24.jpg [ 762.35 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A25.jpg
A25.jpg [ 768.69 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Wspawaliśmy też od wewnątrz dodatkową śrubę montażową:
Załącznik:
A27.jpg
A27.jpg [ 850.42 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A26.jpg
A26.jpg [ 876.85 KiB | Przeglądane 48 razy ]


Próbny montaż - wstępnie jako dystanse wykorzystałem nakrętki:
Załącznik:
A28.jpg
A28.jpg [ 805.79 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A29.jpg
A29.jpg [ 801 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
A30.jpg
A30.jpg [ 764.06 KiB | Przeglądane 48 razy ]


No i na koniec panel otwierania drzwi od wewnątrz:
Załącznik:
po1.jpg
po1.jpg [ 650.63 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Od zewnątrz może występować z PKP-owską fantazją kolorów klosików:
Załącznik:
Po2.jpg
Po2.jpg [ 525.12 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
Po3.jpg
Po3.jpg [ 445.46 KiB | Przeglądane 48 razy ]
Załącznik:
Po4.jpg
Po4.jpg [ 479.36 KiB | Przeglądane 48 razy ]

Początkowo miałem nalepiać przeźroczystą taśmę z drukarki ale brat zaproponował mi pomoc z drukarką laserową i metodą termotransferu. Ta technologia mnie przerasta, wiem tylko tyle, że drukuje się w lustrzanym odbiciu na specjalnym papierze i za pomocą np. żelazka nanosi się grafikę na materiał. Problemem było dobrać czcionkę ale się udało.


20 kwi 2024, o 00:29
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Ekspert

Dołączył(a): 22 gru 2010, o 22:12
Posty: 2483
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj
Post Re: Moje drugie zainteresowanie - kolej
Kolejny tydzień upłyną na rzeźbieniu nóg i konstrukcji pod kran hamulcowy.

Nogi będą przykręcane do wcześniej wspawanych śrub fi 10:
Załącznik:
A31.jpg
A31.jpg [ 769.62 KiB | Przeglądane 12 razy ]

Tak na marginesie aby wątek kolejowy nie przyćmił tematyki forum. W lewym (prawie górnym) rogu fotki, wprawne oko dojrzy majaczącą zakrzaczoną dźwignicę z masztu w Raszynie ;)

Tylne nogi ze wspawanymi nakrętkami do zamocowania (wkręcenia) kół prawie gotowe:
Załącznik:
A32.jpg
A32.jpg [ 745.35 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A32a.jpg
A32a.jpg [ 655.36 KiB | Przeglądane 12 razy ]


Wstępne przymiarki i dobieranie kątów nóg przednich:
Załącznik:
A33.jpg
A33.jpg [ 648.46 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A34.jpg
A34.jpg [ 662.24 KiB | Przeglądane 12 razy ]


Tu już po wspawaniu przednich śrub i przykręceniu nóg do testów - na razie w warunkach terenowych:
Załącznik:
A35.jpg
A35.jpg [ 813.09 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A36.jpg
A36.jpg [ 828.38 KiB | Przeglądane 12 razy ]

Testowałem pracę nastawnika z zablokowanymi kołami na równej wylewce betonowej i nic nie "tańczy".
Pojawił się natomiast pierwszy problem kolizyjny nogi z nastawnikiem. Nastawnik musiałem przesunąć kilka centymetrów w prawo. Nie przemyślałem tego wcześniej. Zbędne otwory trzeba będzie potem zaspawać.

No i rzeźbienie odejmowalnej konstrukcji pod kran hamulcowy. Początkowo konstrukcja była dłuższa, tak aby kran oddalony był od krawędzi pulpitu o ok 25cm - jak w oryginale. Jednak zdecydowałem o zmianie koncepcji. Raz, że mniejsze siły działają na wyginanie, mniej miejsca zajmuje oraz będzie wygodniejszy w manipulowaniu względem nastawnika jazdy. Zachowałem jedynie wysokość nad poziom podłogi:
Załącznik:
A37.jpg
A37.jpg [ 716.14 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A38.jpg
A38.jpg [ 739.03 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A39.jpg
A39.jpg [ 688.73 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A40.jpg
A40.jpg [ 637.46 KiB | Przeglądane 12 razy ]

Załącznik:
A41.jpg
A41.jpg [ 676.86 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A42.jpg
A42.jpg [ 539.07 KiB | Przeglądane 12 razy ]
Załącznik:
A43.jpg
A43.jpg [ 573.08 KiB | Przeglądane 12 razy ]

Ubolewam nad tym ale mój sposób montażu hamulca niestety musi być doczołwy - nie mam możliwości montażu bocznego, bez komplikowania konstrukcji i dodatkowych kolejnych kilogramów stali. Do tego dochodzą niesprzyjające uroki mieszkania w mieszkaniu :(


28 kwi 2024, o 00:07
Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL